Steeeeeeekt med Petra (:

Heej på er där ute (:



Nu kom jag nyss hem från en sjukt rolig dag med petra, vi solade/spelade fotboll och såklart....
VATTENKRIG, hennes lillebror var med och då hade inte jag en vattensak ibörjan så allt vatten hamnade på mig ofc ! x))
Sen skaffade jag fram ett och sköt dom i nyllet, sen trokade vi och solade ännu mer, sen spelade jag fotboll med hennes lillebror för att Petra orkade inte, haahahha (:
Men nu sitter jag här och väntar på Melinda & Charlotta, för dom ska sova hos mig (:
Vi ska se på film och dampa loossssssssssss (:
Hhiiihihihihi (:
Roligt va?! (AA'
Men nu ska jag ta och grilla med mamma+se på tv (:
För det är typ fortfarande 29+ grader :)
Så nu känner man att det är SOMMAR med SSSSSSSSSSSSSSSSS (;
Synes (:



Kommentera här!
Postat av: elle

aw, tack så jättemycket du! :D'

kramar

2010-05-16 @ 19:47:49
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg!

Just nu har jag en frågestund på bloggen, gå gärna in och ställ någon fråga, vad som helst!

kram :)

2010-05-18 @ 14:19:18
URL: http://dsfoto.blogg.se/



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback