Tillbaka från stan ! (LL)

Hellu



Nu sitter jag här med världens finaste flickor ! (LL)
Petra har fixat mitt hår och håller på med Astrids hår, för bara 10 minunter sen gjorde petra mitt face..
Jag kan bara säga så här : MISSLYCKAT !!
Hon gjorde inte det så seriöst!
Det var as roligt på stan (:
Vi var också på frasses (:
Det var gott gott !!

NAJJS !! XD (NOT)
Vad tycker ni läsare? (:  Misslyckat eller bra gjort ! 1-10 (:
Nya händelse:


När vi var på gallerian så hände det en sak!
Vi var på 'the phones house' och det började tjuta!
Och dom sa viktigt medelande viktigt medelande.
Det har uppstått en brand i lokalen ta första bästa utgång och använd inte hissarna sen började det tjuta igen och dom sa det dära på engelska. Men det var typ ett falskt alarm. Sen komme brandkåren och började undersöka allt, det var knäppt sen komme det en FLICKA/TJEJ och sa att vi inte får stå i entren för att brandkåren och räddningstjänten skulle först säga att det var OK att alla kunde komma in (: 

Nu ska astrid och petra dra :(<33

Och det ska jag också göra (:





Kommentera här!
Postat av: 'Petra

seriöst lisa det var faktiskt seriöst!x)

Hahaha eller inte :)<33

2010-03-28 @ 18:01:26
URL: http://peetraappelqvisst.blogg.se/



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback