Syrran är hemma nuu ! (LL)

Heellluuu


Nu har syrran kommit hem från H&M och stan  :)
Hon hade köpt jätte fina saker till sig, inget till mig  XD
H&M hade visst haft jätte många saker till dom i min storlek eller ålder (LL)
(byter ämne)
Idag har jag inte ätit någonting utan bara den där LILLA frukosten som jag tog och åt..
Jag har bara suttit vid datan och hostat i hjäl mig själv! eller?
Jag har inte kollat på TV eller något annat,, bara dator för mig (:
Det ska bli bra för magen när mamma kommer och vi ska äta, fast om det bli fisk då far jag hellre på frasses och äter som jag inte kan eller får eller orkar XD (:
Roligt vaa, vah , vah? (:
Nämen jag skojjar bara,  dettA INLÄGG blir inte såå lååååååååååååååååååååååååångt (:
För att jag vet inte vad jag ska skriva om när jag nu är sjuuuuuuuuk XD (:  Händer det ju inget här hemma bara att man blir sjukare och sjukare för varje SEKUND XD (:Amen nu måste jag draaaaaaaaaaaaaaaaa...

 

Lots Of Love Lisa (: (LL)


Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback