Sol Sol Strålande Sol (LL)

Helllu !


Gud vad glad jag är idag, det bara lyser om mig. Fast jag inte vet varför, men det kan vara för att jag har färgat håret blont eller att jag bara ska vara med EmmaEricsson (www.baraea.blogg.se)
I alla fall, i dag steg jag själv upp kring 10 och satte mig direkt på datan och började fixa lite, men emma och sånt.. Snart ska stiga upp ur sängen och ta fram frukost till mig eftersom jag är hemma själv. Sen klä på mig och fixa mitt BLONDA hår (:  Sen kring 12 kommer Emma hit och då ska vi ha skojj ...

Jag måste ju bara få visa den här video från Youtube, det är en 3åring tjej som gråter för justin bieber.. och sen går hennes önskning i upp fyllelse (: (LL) Jag och Hanna Hedberg är jätte avis på hon XD (: (LL) men ändå glada för hennes skull (:

        Efter..........

 Gulligt att just HON ska gifta sig med han (:



Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback