Sjukling här (LL)

Helllllllllllllluu !!



Idaag är jag dåå sjuk (igen), hostat tar KÅL på mig och min röst är inte på min sida,,
Men i alla fall vaknade jag klockan 7 av mamma som kollade febern på mig (:
Min frukost blev inte så god nu när jag är sjuk,, Så det fick bli det här: En Daim (SomHadeSmällt) och en piggeli :D Gott Gott !!!!
Jag kommer skriva mer om min sjuk-dag, som är ganska tråkig! :/
Men en sak fattar jag inte, det är att H&M öppnar idag klockan 11 och såklart är jag ju sjuk..
För när gallerian skulle öppnas var jag typ sjuk och sen nu när H&M ska öppnas så är jag sjuk :/
Jag är ganska avis på syrran som nu står och fixar sig och gör sig klar för H&M invigningen (LL)
Åhhhh, kan inte jag få vara frisk och fixa mig och dra i väg till H&M (:
De hade varit grymt skönt.. Och så hade jag ju fått frisk luft att ätaXD
Inte för att man kan äta frisk luft?!
Men meeen, nån gång måste det ju vara första gången xD (:Hahahahaha XD (: Aaaamen nu ska jag fixa min nya header,,

Lots Of Love Lisa (: (LL)


Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback