Nej, Vad trist! LÄSVÄRT!

Hello



Jag vet? Nu blir det lite emma's stil på inlägg idag. Jag har inte skrivit nå på min blogg idag. Har inte hunnit suttit nån timme i tellefon pratat med alla. hihi(= vad ska man säga? jag är bäst på att hålla kontakten.

Emma? Alltså varför skriver du på lisas blogg?

Mmh, Stor anledning. Jag, Lisa och några till var det. Vi var ute på rast så ni vet lisafisa. HiHi(=
Alltid skojar hon. Men det lede till något tråkigt. Hon tog en kompis mössa och spran iväg med den.
Ni vet hur halt det är ute och? Det snöat lite på det här hala isen. Så man ser ju kalrt inte var det är halt.
Vilket inte är så roligt. Så när hon sprnang iväg halkade hon och slåg i huvet och rygen. Man hörde hur det
smälde / hörde hur hon tappade luften. Lisa<333 hon flög verkligen. Efter det så var det väldigt svårt hon
ver inte med på en lextion efter det åkte hon hem och kollade upp det. I natt sover hon på sjukhuset med
en blödning i huvet. Pratade med lisa för ett tag sedan. Hon kommer inte i morgon och missar badet och lilla
vasaloppet. Men Jag är glad över lisas skull det kunnde vara mycket värre. Det var så hämst att se på henne
Hon tappade luften sen satte hon sig upp som man inte ska utan he upp benen i stället. Sen när hon satte sig
upp så svimmade hon. Det var hämst att se på. Efter det så visste hon inte vad som hämde.



Idag är det är det jag som tar ställning till mina och lisas inlägg. Dagens kändis. Och lite till också. Därför kan det vara lite emma stil på inläggen idag. Men i morgon blir det samma gammla söta lisa<3.

Pratade med lisa hon hade det inge bra säger hon :( för hon fick bara gå i korridoren, på sitt rum, ligga i sängen och stirra upp i taket se tv och inte ära något bara soppa. Så hon åt brockoli soppa. :(

Att den här fina tjejen ska ha en sån synd idag?



Älskar dig<33

I Miss You bara över en dag över en natt att det behövde hända.
Känndes så trist. Vi hörs snart vänner<3

KRAM KRAM




Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback