Melodifestivalen: andra chansen (LL)

Tjooooossan !


Nu sitter jag vid tv och ser mello, det ska bli roligt (:
Hoppas på att Alcazar i alla fall ska med till globen..
Jag åt nyss jätte god mat med 4 olika serier/filmer (:
Middagen: Kött med sås och små små tomater + pommes...
Idag var jag och mamma hos syrran i harads (:
Jag och mamma år lördags i bilen dit XD Alltså Lunch-Godis 8-)
Sen åt vi fika och spelade guitar hero efter fiket och spelade även vänd tio (: (stavas)
Sen for mamma och syrran på en liten promenad medans jag och syrrans kille gick och hanlade, affären var bara 2 meter från dom lägenhet typ,,
Dom skulle ha gäster senare, så vi hanlade till doms tacos (:
Sen såå for vi hem kring 2-3 tiden,
Sen hanlade vi till : Middagen,,


Och nu sitter jag HÄR (:
Emma svarar inte på SmS! Fy på dig EMMA (:
Ville att du skulle sova :/ (LL)


Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback