Let's dance (LL)

Helllllllllllllllu (:


Nu sitter jag vid dator med min nya mobil och ser på Let'sDance...
Jag har haft jätte kul, mina presenter som jag fick som födelsedagspresent blev 500kr av syrran och hennes kille och av pappa och hans tjej fick jag en mobil :D As stolt (LL)  (17 mars fyller jag år)
Pappa, pappas tjej, syrran, syrrans kille, brorsan och jag åt pitabörd i dag med sovas i (:
Sen spelade vi POKER, jag vann (INTE)
Sen mukade ja och min syrran, jag typ asgarva höll på att pissa på mig ! (vi mukade inte serriöst, vi skojjade bara)
Sen satte jag mig vid dator och började B-L-O-G-G-A (: (LL)
Och nu äter jag även Äpple med stort Ä (:

Det till vänster har jag nu, men det följde med ett sånt där skallllllllll åt höger, jag ska byta till det om 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 - NUUUUUUUU !


Herrå (:

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback