Hemma (LL)

Nu är jag hemma från sjukhuset, just nu sitter jag och ser TV med Mamma (:
Jag hade as tråkigt på sjukhuset min berättelse om sjukhuset;
För så halkade ja och då slog jag huve och svimma, sen så for jag till rönken (stavas)
Då sa dom att vi skulle till receptionen, då åkte vi hiss dit sen väntade vi på sjuksköterska. Och hos han tog  vi blodprov och sen komme doktorn och gjorde massa olika övningar med mig.
Sen sa han: Jag lägger in dig, lisa på barnavdelningen och så får du stanna tills i morgon och kanske så finns det en dator, för jag hade frågat han om det fanns en dator där uppe på barnavdelningen. HAhahah xD (LL)

Sen sovde jag där och dom komme in HELA natten och kollade så jag mådde bra, jag fick inte äta nå mat bah glass dricka och äta soppppppppppa :/


Skriver mer sen (:

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback