God morgon ! (LL)

Hellu !



Idag ska jag kanske på stan med två vackra tjejer : Astrid och Petra ! (LL)
Det kommer bli sjukt roligt att umgås med dom.
Jag ringde nyss tjejerna och dom hade inte ens vaknat, medans jag har varit uppe i 5 timmar (: <33
Härligt Härligt !
Igår sa jag ju att mamma hade datorn, och det hade hon med jag orkade inte som skriva något mer och jag kunde inte för att jag somnade in soffan när jag såg en film (:
Sjukt bra film, på kanal nånting kommer inte ihåg, men det var en mamma och en dotter som hade bytt kroppar..
För er som såg den eller sett den, viisst var/är det bra?
Men nu ska jag sminka mig och kolla om jag ha några snyggare kläder i min LILLA/STORA garderob eller hur nu det stavas (:





Lots Of Love Lisa (: <33

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback