God morgon allihopa ! (LL)

Heelllu



Idag vaknade jag klockan 10 ett nytt rekord typ..
Sen så spelade jag typ kort i en timme med mig själv XD Hhehheh ..
Och efter en timme alltså klockan 11 så kommer 2 killar in och väcker syrran,
Det var dock syrrans kille och syrrans killes kompis..
Men just nu sitter jag och bloggar och äter mer glass, jag är fortfarande sjuk.
Min hals är mycket bättre men den är jätte dålig ändå :/
Jag hann inte göra 'Dagens kändis' igår för att vi bakade och såg på MASSA bra filmer+serier..
Såå det är jag jätte ledsen över, men me :)
Nu ska jag spela massa knäppa spel på datan så vi synes, och kom ihåg jag ska göra om min header. Som min syrra skulle hjälpa mig med :/ Fast hon är ju hemma hos sig nu :(

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback