Fredag natt yeeah åååh ååhh, vilken dag !

Helllllllllllu !!!!!!




För 1-2 timmar sen kom jag och mamma hem,,
Vi åt kyckling med potatissallad idag, muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumss ! (: 'slicka mig runt munnen'
Sen köpte jag ett helt paket PopCorn och en BEN&JERRY <33333333333
Med den där bakdegen !
Idag är det typ solsidan och FINALEN av Let's dance och det jag säger Let's sing ! XD
Så då ska jag äta min BJ och mina popcorn (: Jag och mamma ska mest sitta och mysa jorden runt (: Vet inte vars jorden runt komme ifrån, men men.. ZD min VideoFy håller på att bli godkänd nu eller något jag har inte fått nå mejl eller nått från videofy (:   Jag kommer inte skriva nå mer idag, för jag är sjukt trött och min data ska få vila, den har varit igång HELA dagen (:  Det betyder alltså att det inte blir någon DAGENS KÄNDIS och det är jag ledsen över, förlåt ! Imorgon kommer jag och mamma fara på stan och kolla på kläder och handla för mina 1500 kr (: Jipppie !  Jag hoppas att jag ska kunna vara med MASSA personer i helgen och jag kommer fara på skolan på måndag såå, ni i klassen ta det lungt STÅLKVINNAN kommer (: xD

Jag kommer göra DAGENS KÄNDIS imorgon jag lovar och svär ! Som i låten : Jag lovar och svär..  Amen nu ska jag gå och se på massa saker och äta min BJ ! Gott gott - Dröm sött alla söta läsare och bloggen ! (LL)

 




Claudia och Tobias

 Mattias och Cecilia

Lots Of Love Lisa (: (LL)


Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback