Fråån skolan! (LL)

Heej

Nu har jag kommit hem från skolan ! (:
Vi hade typ JÄTTE tråkigt på skolan, men en som heter ALFONS kom och skulle kolla om han ville gå där (:
Matte ENG och JAG SIMON ALFONS OCH PETRA gjorde en pjäs på ENG.. lilla rödluvan !
Det var typ roligt, jag var jägaren, petra var berättaren simon var vargen och alfons var rödluvan (:
Och mormor var jag också ! (:
Igår skrev jag inget för att jag var på ridningen och kollade sen så när jag kom hem så var syrran där med sin NIKON !!
Nää, men nu finns det inge mer att skriva om !
Herrrrååååååå

HON HAR UNGEFÄR EN SÅN HÄR LITE BÄTTRE DÅ MEEN (: <333


Lots Of Love Lisa ! (: (LL)

Kommentera här!
Postat av: amanda

nikon kamerorna är skit bra :)

2010-04-03 @ 20:56:55
URL: http://amandabreden.blogg.se/



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback