Emma was here!

HejjHejj

Alltså jag / emma haha har typ jääte tråk så ja jag bloggar åt lisa lite. Skoj Skoj haha (= nyss har typ jag fixat lite vid mobilen har haft över 2000 mobilbilder, WHO!!! emma du är duktig på att slå record. haha (= sure. Vet typå inte vad jag ska göra. Sitter och chattar lite nu, ohh, är lisa online?? Nehe inte vid datorn undra om man kan skicka vibb och hon svarar??venne men ids inte. Som lisa har sakt inte så skoj idag in school. Jaja, måndagar det är ju en oturs dag. " väldigt ofta! " haha i helgen fixa jag lite lisaas blogg. Var det inte en för söt rubrik då? det kan vi glädja os med?? Happy Face!!!



Se lisa var ju lite söt dära bara eller?? <3333

och jag då?? hahah <33 lisa över träffar klart.

alltså hur länge tar det för en bild att ladda upp?
ja så nu. hahah



Haha alltid lika cool som vanligt.

Lisa + Me = True + Music = Emma and Lisa love it! Hahah

 

Puss lisa på dig<33

 

//Kramar från emma!


Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback