Kollade 100000000 GÅNGER!

Hej alla

Idag liksom var jag inne på lisas blogg ( själva lisalundeberbloggen.blogg.se ) liksom. Men ja inget inlägg. Tillslut till nu blev jag sur. För att lisa inte bloggade. Därför tänkte jag skriva. Men ja ja nu har hon skrivit jag är nöjd och glad ( LISA LOGGA IN PÅ MSN ) du skrev för 4 minuter sedan inlägg. Men är inte på msn eller fejan något. Ja med det var väll allt.



FILM TIME

i morgon missa det inte lisa, för mig blir det natur godis. :) sen så idag hade vi svin kul. filmade när lisa gjode bort sig helt. Ja ni får se senare. Men lisa du och ajg ska senare efterlysa din mobil kabel du kan ju itne föra över nå bilder allt. Blablabla :)<333

Ses alla :D puss

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback