Emma here

Hej alla!

Jag har tråkigt just nu så jag skriver på lisas blogg. För att hon inte skrivit idag. Hah, hon har inte skrivit andra dagar heller men ja för att underhålla. Ja vad ska jag skriva då? Har gjort en ny song på skolan som är failad, jag, lisa och mellis vi vill mmmh mhhh, för vi hatar mmh mmh, och det är kul kul. Haha :) Ja något liknade bara vvi fattar! haha. Men ja fredan till lördag ska jag och lisa på fest YEA hos felle vi ska allt festa loss. Sen så ska typ ja jag ska fota och lägga in på min blogg!



Lisas nya söta header :) Jag väntar nu på min nya!

Puss Puss /// baraea.blogg.se

Kommentera här!
Postat av: tildaaaaa

den har jag gjort (Y)

2010-06-02 @ 16:17:44



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback