Tillbaka från Arvidsjaur (LL)

Hellllu (LL)

Nu har jag kommit hem från arvidsjaur (LL)
Det var roligt där, vi var och kollade på hockey när lillkusinen spelade. Sen så firade vi min mosters födelsedag.
Grattis moster Lotta (LL)
Vi åt smörgåsTårta och vanlig tårta, chokladbollar och till sist kanel bullar.
Mormor och morfar var också där och firade moster. Mormor har även tatuerat sina ÖGONBRYN ! (:
Jag tyckte det var knäppt att man kunde göra så, men jag brydde mig inte så mycket heller.
Sen sa mamma att vi skulle fara hem TIDIGT, hon mena att vi skulle fara kring 3-4 men det blev kring 6XD Mamma mia XD    Nu sitter jag och ser på tv och ska snart äta kyckling och ska KANSKE smaka syrrans soppa (:
Det ska KANSKE bli gott för mig XD
Jag kommer blogga mer sen idag, men först kommer jag länka bilder och massa såna ROLIGA/KNÄPPA saker XD




Lots Of Love Lisaah (LL)


Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback