Tacooooos (LL)

Sitter nu hos syrrans kille och ska snart fara till Pappa och äta Tacoooos (LL)

Idag dampade jag oh Baraea.blogg.se (kan inte länka) Hon tog damp bilder på mig, dom blev INTE snygga XD
Och på skolan har vi typ sovit på ALLA lektioner (stavas) Hahah XD
Sen SPRANG jag till bussen och hämtade mina saker hos mamma på jobbet alltså ! (LL)
Sen dampade jag och min kompis på bussen,, det var kul.. Han tog min DAIM !! '' Assur ''

Nu måste jag tyvär gåå för att jag ska åka bil till pappa sen äta TACOOS (LL)
P.s syrrans kläder är snygga (:






Lots Of Love Lisa (LL)

Kommentera här!
Postat av: emma

haha lisa du är söt du, kan vissa sen hur du länkar, för lätt bara (= hihi(= ja vi sov ju dära på fredagen haha, roligt

2010-03-01 @ 07:41:02
URL: http://baraea.blogg.se/
Postat av: emma

haha lisa du är söt du, kan vissa sen hur du länkar, för lätt bara (= hihi(= ja vi sov ju dära på fredagen haha, roligt



Var det fille som tog den??

2010-03-01 @ 07:41:18
URL: http://baraea.blogg.se/



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback