Nytt !

Heej !

Ny blogg ny header nytt ALLT ! (:
Det ska bli kul att börja blogga först (LL)
Jag kommer inte lägga in så mycket just nu men det kommer bli mer och mer (: (LL)
Idag har jag haft skola om precis alla andra, sen var jag med EmmaEricsson vi for och köpte massa GOSAKER på CM (LL)
Sen såg vi på 'HOTAD' deen var ASS bra, den var nästan som ''BECK eller ''WALLANDER''.
Very goood (LLL)
Sen ska jag äta pizza, mamma sa att det fick bli snabb mat (:
Och äta chips och godis, i morgon kommer jag tyyyp inte kunna blogga pga att jag är i arvidsjaur (: (LLL)
Men sen på kvällen då kommer jag blogga om vad jag har gjort under lördagen.


( Det kommer komma mer saker på bloggen Girls And Boys (LLL) )

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback