Heej (LL)





Igår blev det inte så mycket för att jag var med MelindaHansson hela dagen (LL)
Det var kul, vi spelade poker och massa annat, jag vann poker flera gånger och nybörjar-tur och desutom vann jag med All-in..
Sen for jag hem och åt och satte mig vid tv för att min dator dampade och sen bloggade jag in det där klippet om sjuåringar...


Men nu sitter jag vid datan och ska snart äta.. Det fick bli pommes och nå kött + beanässs.
Idag vaknade jag klockan kvart över sju och drack TE och satte mig som vanligt vid tv och kollade på nå knäppt..
Sen SPRANG jag till skolan och först hade vi något som jag inte kom ihåg och sen hade vi rast sen FRITT och sen så for ALLA till ishallen och åkte skridskor och slutade vi där (:


Ska äta nu (LL)

Lots Of Love Lisa (LL)

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback