Förlåt (LL)

För ett dåligt ''jag'' för att ja inte har lagt in något på sista tiden, men jag försöker bättra mig..
Jag var på innebandy hela dagen igår så jag kunde inte lägga in något, men jag ska försöka tränga in det i alla fall.. (nästa gång) (LLLL)
Det var först Boden mot Umeå och den sluta med att boden vann, och sen var det Boden mot Arvidsjaur och den sluta med att ARVIDSJAUR vann (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)
Sen blev det kyckling med potatisallad (LL)

Idag;
 
Skulle vi ha farit till Pagla men vädret gjorde såå vi stannade på skolan :(,, Men men sånt är livet,,
,, och då hade vi ute-gympa och då gjorde vi vårat rekord som är; största snöbollen, ass kul men jag ramla i snön så jag fick vara inne typ HELA gympa-passet.. Sviin kul, men sen stack jag till FeliciaOlsson alltså CalleOlssons (EmmaErikssons kille) syrra.. Där var jag till klockan 5 för då skulle jag äta, hos felicia så slog jag henne med hennes VANTAR XD Hon bah; Sluta ! flera gånger utan att jag slutade XD Sen så fick jag ju hem såklart och käka TacoooooS men stort T och S XD.. och nu sitter jag HÄR ! (LL)

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback