Tjejer på plats! (LL)

Heeej


Jag skrev nästan inget igår för att jag åt man medans jag såg på tv..
Med mamma.. Jag såg typ Anna Anka söker asssssisssssten :)
Det var tyyp massa bögar och gayar som sökte och blev intagen till Hollywoood :/
Hahahaaa, en hettte Simon han baah: Heej!Simon här (: med en sån där bög-röst(:

Men nu sitter jag vid datorn hos melinda, för vi har varit på stan med några andra, jag köpte: INGET och melinda hade inge pengar med sig, men jag köpte ett linne åt hon.. Hon ska betala tillbaka nu ! (:
Mummss mumms älskar PENGAR !

Vi gick på opalen, H&M, lindex, seeme och några andra affärer..
På opalen åt jag en maräng och sen åt Melinda ett choklad däkt Wienerbröd...
Amanda och felicia åt en myrstaaaack, först gick dom och köpte och sen vi (;
Och när jag och Melinda var tillbaka så hade dom ätit upp myrstackarna..
Sen så skulle felicia gå och då såg vi LinusAlmroth och FelixLindroth
Sen så gick jag och Melinda för att vi orkade inge mer..
+ så skulle även Amanda hem, så vi lämnade inte där ensam..

Men sen kommer mamma hit och hämtar mig så då sa vi äta PIZZA !
Jag har fått ett STORT ägg med godis och annat.
Men nu går Batttterriitttttt ut på datorn och Melinda vet inte var laddaren är såå..
herrå !




GLAS PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK !!
Trevlig fortsättning av dagen

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback