Piteåå <33 (LL)

Hellllu


Förlåt för att jag inte har lagt in något dom senatse 3 dagarna :/
Men när man inte har tid med datan har man inte det..
I alla fall, nu ska jag berätta vad jag gjort hela veckan !

Måndag: var jag med Petra och vi dampade loss, vi gick på stan och drack jätte mycket Coca-Cola <33
Sen åt vi ''massa'' godisar (:
På Gympan så fick vi på idrotten reda på att dom som ville fick starta en dansgrupp.
Och såklart sa jag, Emma, cornelia, Melinda, Felicia och Amanda (:
Så nu har jag och Melinda gjort en låt och gjort en korigrafi (stavas?)
Och nbu håller vi på med att lära dom andra tjejerna (:

Tisdag: var jag och red, då hoppade jag med Lina (hästenLina)
Och sen så gjorde jag inge mer spännande.
Jag satt vi tv och sen åt jag mat,,,

Onsdag: var jag med Melinda och då fixade vi HELA musiken, 
sen hade vi handboll på idrotten.

Torsdag: gick jag på stam och köpte BJ och såklar den där med degen och chokladsak..

Fredag: gick jag hem direkt efter skolan och packade sen kom Syrran och hennes kille,
Mamma är sjukskriven för att hon har gjort tagit en spruta för armen,,
Sen åkte jag till Piteå som jag är i nu ! <33
Och idag ska vi äta Våfflor och sen bilre väll DATAN <33

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback