Peeeeeeeeeeeetra <33 (LL)

Heej


Nu sitter jag är, jag har inte skrivit något idag för jag har varit med PETRA <33
Idag: skola , matte (redo för mattenatsionellllla) , no och sen slöjd och där skolkkkkkade jag och emma typ hela lektionen,, Och sen på idrotten stog det att vi skulle ha ett snack i klassens rum xD
Men sen fick vi reda på att vi hade GYMPA <3
Fast ofc så får jag inte vara med !
Men imorgon får jag börja RIIIIIIDA !!
Det är jag jätte glad fööööööör,,, hurra hurra hurra , för mig :S XD
HAHAAahhahahahaha, jag har jätte bra humor <33
Förlåt för jag ibland skriver oseriöst !
Men ibland känns det som att jag behöver det för att få ut det ni ska kunna få läsa !
Ett tips till er : Ett inlägg ska inte behöva vara långt det kan bara vara 2 menningar sen 1 bild !
Så enkelt är det, men jag gillar att skriva !
Outfittttt: adidas kofta (grön&gul) svart linne (ginatrico)  stumpbyxor (hitta är hemma)
Har ingen bild !?
Förlåt men min lilla Göllisare har inte skickat bilderna (ännu)
Men det kommer hon..
I alla fall åt hon oss hos och sen for vi på stan och drack cola och åt godis...
Sen så D-A-M-P-A vi losssssss på stan och glömde kl så hennes mamma ringde och sen så hämtade hennes pappa Petra <33
Och då sa jag Herrrrå göllisare <33
Och sen stack hon iväg med bilen <33333
Då gick jag hem ensam i det sköna värdet!
Och nu sitter jag och CAMAR med hon och HJÄRTAR ! <33
HAhah <3333
Saknar dig Göllisare <33
Sen hände det vällll inget mer !!
Puss & kram önskar LISA&PETRA <33 (honärintehärmenmen)

Bilden var sen förra gången <33
jag var med henne <333
 PEEEEEEEEEEEEETRAA kom hit <33

Lots Of Love Lisa ! (LL) <33

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback