Jag lever ! (LL)

Hellly


Jag kan inte skriva nu för att syrran måste plugga till sin övningskörning ! (:
Idag åkte jag med när mamma och syrran övningskörde ! AHAHAHAHHAHA XD
Jag berättar inge mer xD
Jag har heller inte skrvit nåt dom 2/3 sista dagarna.
Jag kommer inte skriva mer idag och imorgon åker jag till PAPPA ! (:
Det ska verkligen bli roligt !
Jag kommer gå på marknad där i arvidsjaur ! (:
Sjukt roligt !
Idag var jag på stan med syrran och hennes kompis!
Köpte ett par leggings (:
Dom är jätte fina ! (:
Nu sitter jag med syrran och ser på ''Svergies värsta bilförare''
Och CHILLAR !

Syrran äter en UNGEFÄR sån här fast den är med brownie OCKSÅ ! <33


Herrååååååååååå<33333333


Lots Of Love Lisa ! (: (LL)



Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback