God morgon ! (LL)

Heeej


Igår hann jag inte skriva något för att vi åt PIZZA på milano !
Sen så handlade vi på godis arenan, och där köpte bara mamma sakeeerrr.
Jag hade redan fått mitt JÄTTE stora påskägg med godis :)
Sen så for vi till CM det är brevid tågstation, jag köpte glass och så hyrde vi filmen: Brölllllops fotografen !
Den var super bra, så den rekkooommmennndddeeerrrar jag till alla ni som läser min blogg.


Idag vaknade jag själv klockan 6, så dåå gick jag och såg på tv..
Och det var typ jönssonligan och saltön eller den kanske heter saltkråkan..?
Jag är jätte tempt (stavas?) i näsan och det bara rinnner..
Jag har även lock i öronen såå jag har JÄTTE ont i örat (vänster)
Idag kommer jag nästan bara se på tvv och kanske hyra ''flickan'' (:
Men jag och mamma håller på att tagga för imogon, då kommer min syster och hennes kille hem från thailand.
Dom har varit där i 2 månader :/
Saknar dom ASSSSS mycket <33
Men nu ska jag kolla lite mer på tv och kika på facebook och så (:
Ha de bra och en trevlig fortsättning på dagen, hoppas ni äter mycket godis (:
PS, min andra syster kommer typ också imorgon (hon&hennes kille bor lite utanför boden) och då ska jag ta kort med hennes NIKON..



Lots Of Love Lisa (: (LL)

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback