God morgon (LL)

Helllu!



Nu sitter jag vid TV och ser när syrrans kille sover gott! xD
Jag vaknade klockan 8 idag (:
Och klev direkt upp ur sängen och klädde på mig, sen sprang jag ner och gjorde frukost !
Som blev "bryta" (:
Finns ingen bild på det, men gott är det !
Sen så satt jag och morfar i soffan och då kiklade han mig xD
Jag är kiklig när vuxna gör det men inte när små skitungar gör det :)
Jag vet inte precis hur (kiklig/kiklade) stavas!
Så ursäkta mig (:
Här kommer bilder på saker jag köpt !:
Den svarta (denlilaalltså) är från Kappalh och den andra från Lindex !
257311FAST I SVART! Lindex Shop Online - Topp
Men nu måste jag ta och dra, morfar ska kikla mig nu ! (:
Ha det gött !
Saknar PETRA asss mycket, blir väll att träffa henne senare ikväll kanske (: <33



Lots Of Love Lisa <33 (: !

Kommentera här!
Postat av: emma

HÄRM APA

2010-04-18 @ 14:16:33
URL: http://baraea.blogg.se/
Postat av: Sofie

fina tröjor =)

2010-04-18 @ 18:03:40
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: skogsturken

whata fuck min älskling, älskar dig petra, du är den bässta tjejen nånsin

2010-04-21 @ 17:37:16



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback