God kväll (LL)

Heej


Nu är klockan 22:28, jag och madde sitter nu och lyssnar på musik och hör alla andra prata..
Vi är hos min pappas kompis och dom typ dricker medans vi äter glass och springer i trapphuset (:
Det är jätte roligt, det är en katt som är i trapphuset nu och det, vi känner ägaren såå.
He är bra i alla fall, den typ springer efter oss och den vill typ bli jagad !
Den är "lite" knäpp !
Men söt är han, den är likadan som min syster gamla som har typ sprungit bort för 1-2 år sen :(
Men minnen har man i alla fall kvar, men kanske inte katten!
När jag nu pratar om KATTER, så börjar jag tänka på min GAMLA katt som har dött, Zimba!
Den var vit/svart/grå och hade världens sötaste ögon, jag saknar dig ZIMBA!
Jag har ingen bild på han på denna dator för att jag är ju hos "fabbe" (hanviärhos)
Byter ämne nu för annars börjar jag gråta :/
Efter vi hade bakat åkte Madde hem och då for jag, pappa och hans tjej till "fabbe"
Och sen åt vi PALT, det var jätte gott..Dom var inte som vanliga PALTAR !
Sen åt vi massa andra saker, sen så mötte jag Madde på Konsum och där "fabbe"
Och det vi köpte var: chips, dip, choklad och såklart så måste man ha DRICKA..
Nu måste VI sluta, såå herrå!


PS: Katten hälsar glatt ! xD
Kram från mig och MADDE ! <33









Lots Of Love Lisa&Madde <3 (:


Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback