Frasses (: (LL)

Hejjsan!

Nu sitter jag vid datorn och kollar fejjan (facebook) och andra bloggar (:
Jag var på skolan idag, det blev lite bråk mellan mig och 3 andra (:
Inga detaljer där !
Ni har börjat bli dåliga på att kommentera + att skriva i min frågelåda?!
Varför?! (:
Jag vet att ni har varit bra på det förut!
Byter ämne nu.
Jag och mamma gick upp på stan efter att jag kommit hem från skolan, vi bytte mina "team sportia" byxor så att dom blev pösigar (:
Det är så skönt då..
För vi ska ju ha det på skolavslutningen, för mina förra svarta fick 2 hål i sig där bak, INGA DETALJER DÄR HELLER! x))
Det blev en Baconmeny, men pommeserna var äckliga. Dom hade typ inte "kokat" klart, eller vad det nu heter igen (:
Och då åt jag upp mer än halva hamburgaren och så lite pommes (:
Lite gott (:
Ahmen nu ska jag inte göra nå mer (:
Bilder:


Hahahaa (:


Ses !


Lots Of Love Lisa ! :) <33 (LL)





Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback