Amanda + sushi ! (LL)

Helllu !


Idag har jag haft skola som alla andra, jag hade typ konsert först sen nån jävla film.
Och sen hade vi typ allt som man brukar ha: matte svenska och sånt x))
Sen så for amanda med mig hem men före det åt vi på sushi !
Hennes moster äger "sushibiten" så vi åt gratis (:
Amanda tog en soppa+maki, och jag tog bara en maki (:
Super gott!
Tack för maten Amanda, det var hon som gjorde så vi fick gratis.. (:
Sen så for vi till mig, och där satt vi och kollade på gamla topmodel..
Sen blev det mat igen ! x))
Efter allt det sprang vi in på mitt rum och kollade på nya topmodel och satt vi datorn (:
Nu har amanda gått hem och jag ser på nya topmodel och sitter vi datorn medans jag äter nötter (: <33


Sööööt amanda <33

Herrå !


Lots Of Love Lisa! (: <33

Kommentera här!



Ditt Söta namn?
Kommer du tillbaka?

Din söta msn adress (Bara jag som ser?)

Har du en söt blogg?

Skriv något?

Trackback